Påmelding

Påmelding må gjøres gjennom vårt elektroniske påmeldingssystem og betales med kredittkort. Påmeldingen til det enkelte arrangement åpner i rimelig tid og annonseres på våre nettsider og på Facebook.

Dersom du har deltatt i Minneløpet, Halvhauern, eller Natthauern tidligere finner du enkelt ditt navn i databasen vår, kontrollerer at opplysningene er riktige, og melder deg på. Sørg for å ha kredittkortet tilgjengelig når du melder deg på.

Har du ikke deltatt tidligere får du opp en tom side med opplysningene som må registreres.

OBS! Vi har dessverre ikke historikk i påmeldingssystemet for Thorleif Haug Marsjen og Familiehauern. Her må du registrere det som ny deltaker så vil vi i etterkant matche dette mot tidligere deltakelser.

Når alle opplysninger er registrert kommer du videre til betalingssystemet. Det er kun mulig å betale med kort. Påmeldingen blir ikke registrert før betalingen er gjennomført.



Startkontingent

Startkontingenten inkluderer buss til fra Tinghuset i Drammen til start i Kanada, samt buss fra mål på Spiralen tilbake til Tinghuset. Det er begrenset parkering ved start. Tidlig påmelding gir gunstigere kontingent.

Thorleif Haugs Minneløp 4. februar 2018

Påmelding før 1. januar 2018:  kr. 550,-

Påmelding før 2. februar 2018:  kr. 700,-

Halvhauern 4. februar 2018

Påmelding før 1. januar 2018:  kr. 300,-

Påmelding før 2. februar 2018:  kr. 450,-

For klassene 13 - 16 år er startkontingenten kr. 200,-.

Natthauern 30. januar 2018

Startkontingenten for Natthauern er kr. 100,-

Thorleif Haug Marsjen 4. februar 2018

Voksen, ikke medlem av Turistforeningen: kr. 300,-

Voksen, medlem av Turistforeningen: kr. 250,-

Barn (under 18 år), ikke medlem av Turistforeningen: kr. 200,-

Barn (under 18 år), medlem av Turistforeningen: kr. 150,-

Familiehauern 4. februar 2018

Voksen, ikke medlem av Turistforeningen: kr. 200,-

Voksen, medlem av Turistforeningen: kr. 150,-

Barn (under 18 år), ikke medlem av Turistforeningen: kr. 150,-

Barn (under 18 år), medlem av Turistforeningen: kr. 100,-

Familie (inntil 2 voksne + 4 barn): kr. 400,-  NB! Familiepåmelding er ikke tilgjengelig i nettpåmeldingen. Den må kjøpes hos DNT Drammen og Omegn eller på start.


Skilisens

Alle som skal gå skirenn i regi av Norges Skiforbund må ha skilisens. Deltagere uten helårslisens fra Skiforbundet må løse engangslisens som forsikrer løperen under selve rennet. De som trenger engangslisens må registrere dette ved påmelding og betale den sammen med påmeldingen. Engangslisensen koster kr. 60,- for deltakere under 26 år og 150 for deltakere fra 26 år og oppover. 

Krav om skiflisens gjelder kun for løpene, og ikke løpere over 70 år. Kravet gjelder ikke for utenlandske deltakere.

Deltakelse i Thorleif Haug Marsjen eller Familiehauern krever ikke skilisens.

Du finner ytterligere informasjon om skilisens på sidene til Norges Skiforbund.


Påmeldingsvilkår

Påmelding er bindende. Når betalingen er gjennomført er plassen registrert på deg, og det ingen mulighet for avmelding eller form for angrefrist. Dersom du senere bestemmer deg for ikke å benytte plassen kan den selges til andre. Se informasjon om dette under Omregistrering.

Ved avlysning av renn følger vi Skiforbundets retningslinjer for refusjon av startkontingent. Se informasjon under Vanlige spørsmål.

Den som gjennomfører betalingen må være fylt 18 år.

IL Drammen Strong er ansvarlige for kredittkorttransaksjoner i forbindelse med påmelding.

Personopplysninger som registreres i forbindelse med påmelding blir ikke delt med/solgt til tredjepart med mindre deltakeren selv gir oss tillatelse til dette, og dataene oppbevares i følge norsk lov.


Omregistrering

Det er ingen mulighet for avmelding når du har kjøpt plass. Dersom du ikke skal benytte plassen din kan du selge den til noen andre. Dette gjøres som regel gjennom venner og bekjente eller via annonse på finn.no Det er ikke tillatt og selge plassen til høyere pris enn du betalte for den. Sammen med plassen følger også skiforsikringen dersom du har kjøpt dette.

Etter at plassen er solgt må selger sende oss melding om dette fra samme e-post adresse som ble registrert ved påmelding. Her må det oppgis navn og e-post adresse til den som overtar plassen.

Dersom plassen selges etter at påmeldingsfristen har gått ut vil den som overtar plassen starte i samme pulje som selger var oppsatt i.

Siste frist for omregistrering er onsdag 31. januar.


Takk til

www.oest.no


www.tess.no


www.synnove.no


www.drammen.kommune.no


www.lier.kommune.no


www.erling-sande.no


www.bakerklausen.no


www.bama.no/skj/lundteigen-drammen


www.bmyhre.no


www.extra-servicepartner.no


www.jm.no


www.norengros.no


www.oxer.no


www.unionbrygge.no
Powered by: Bloc